In conformitate cu OUG 34/2014 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta, Cumparatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul, doar cu plata taxelor postale de returnare, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.
In cazul in care Cumparatorul renunta la cumparare potrivit clauzei de mai sus, este obligatoriu sa returneze produsul exact in starea in care i-a fost livrat, adica, nefolosit, fara semne de utilizare, in ambalajul original, insotit de toata documentatia cu care a fost livrat. In cazul in care nu sunt indeplinite aceste conditii, Cumparatorul nu are dreptul sa solicite rambursarea pretului.Vă sfătuim să ambalați cu grijă produsele pentru a preveni deteriorările în timpul transportului.
Conform OUG 34/2014 – privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, în momentul în care clientul decide să returneze un produs, acesta trebuie să informeze în scris SC Solo Line Grup SRL, pe adresa de email hello@sololine.ro, despre toate datele specifice returului și retragerii din contract. Pentru a ușura procedura de retur, va punem la dispoziție Formularul de Retragere care se transmite automat prin email. Formularul de retragere este un model, completarea lui este obligatorie, informațiile prevăzute în formular sunt necesare pentru corectă identificare a produselor și documentelor de livrare, precum și pentru emiterea documentelor de retur și restituirea contravalorii produselor. De reținut e că NU acceptăm colete cu ramburs la retur.
Returnarea produsului se va face pe cheltuiala exclusiva a Cumparatorului printr-o firma de curierat rapid. Nu se accepta trimiterile prin Posta Romana.
Rambursarea pretului catre Cumparator nu se va face inainte de primirea produsului si confirmarea emisa de
SC SOLO LINE GRUP SRL ca acesta este in ambalajul original, nefolosit, fara semne de utilizare, insotit de toata documentatia cu care a fost livrat.
Dacă doriți să înlocuiți comanda cu un alt produs, procedura de retur se va desfășura conform pașilor de mai sus . În acest caz, în loc de rambursarea sumei, vă vom trimite produsul dorit la schimb. La primirea noului colet, veți achita ramburs doar diferența valorică dintre comenzi. Aceste detalii vor fi confirmate fie telefonic, fie prin e-mail.
Bijuteriile personalizate sunt produse unicat, create conform specificațiilor individuale stabilite împreună cu clientul. Bijuteriile personalizate sau realizate la comandă NU se pot returna, conform legislației în vigoare:Ordonanța Guvernului 130/2000, Cap. 2, Art. 10: „Consumatorul nu poate denunța unilateral următoarele tipuri de contracte: contracte de furnizare a unor produse executate după specificațiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate [...].
În conformitate cu O.U.G. 34/2014, bijuteriile realizate la comandă nu pot fi returnate.
Abuzuri
Ne rezervăm dreptul de a refuza primirea returului în cazul unor abuzuri, precum:
- schimburi sau returnări repetate,
- comenzi nepreluate în mod repetat,
- refuzarea constantă a coletelor,
- istoric negativ al clientului în baza noastră de date.
Formularul de schimb/retur poate fi completat de aici!