Prin utilizarea acestui website, sunteti de acord cu aceste conditii de utilizare. Accesul si utilizarea site-ului SC SOLO LINE GRUP SRL sunt supuse urmatoarelor conditii de utilizare si tuturor legilor aplicabile.
Vizitand si utilizand acest website, acceptati automat termenii si conditiile de mai jos. In cazul clientilor persoane juridice, termenii si conditiile de mai jos vor tine loc de contract cu care ati fost de acord prin utilizarea acestui site.
Plasarea unei comenzi online valide nu garanteaza clientului rezervarea si/sau livrarea produsului comandat. Confirmarea stocului si rezervarea produsului in vederea onorarii comenzii se face de catre operatorii nostrii prin telefon sau prin e-mail.
Va rugam verificati integritatea fizica a coletelor, integritatea continutului in momentul in care le primiti de la firma de curierat , in prezenta curierului si cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca produsele prezinta urme de deteriorare.
Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.
Livrarea produselor comercializate de SC SOLO LINE GRUP SRL se efectueaza prin intermediul urmatoarelor metode:
Livrarea Produselor se realizeaza prin intermediul curierului, la adresa specificata in comanda.
Costurile pentru expedierea coletelor prin curier rapid sunt urmatoarele:
Timpul de livrare a produselor, daca sunt in stoc, este de 2-4 zile lucratoare depinzand de zonele unde trebuie trimise si de conditiile meteo.*(Expedierea produselor aflate in stoc se face in 1-2 zile, iar firma de curierat face de obicei livrarea in 1-2 zile lucratoare de la ridicarea expeditiei).
* Exceptii de livrare la termen pot face perioadele de Sarbatori , reduceri (Black Friday) si conditiile meteo nefavorabile. In aceste perioade termenul de livrare standard poate fi depasit.Firma de curierat poate inregistra in mod exceptional intarzieri ce tin de organizarea lor interna si de care nu ne facem responsabili.
Confirmare înainte de expediere: Echipa noastră poate contacta telefonic sau prin e-mail pentru a confirma comanda înainte de livrare.
Plata produselor care urmeaza a fi livrate la FANBOX se face online cu cardul in momentul plasarii comenzii sau ramburs la FANBOX ( Atentie ! Plata ramburs la pachetomat se poate efectua doar cu cardul, nu cash).
Cumparatorul va primi telefonic prin SMS si pe email un cod cu care isi poate prelua comanda din pachetomat.
Costul pentru livrarea la FANBOX este de 15 lei, iar comenzile cu o valoare mai mare de 200 lei beneficiaza de livrare gratuita.
Putem efectua, la cerere, livrari internationale in cadrul Uniunii Europene.
Pentru acest tip de solicitari, va rugam sa ne contactati la hello@sololine.ro, precizand produsul sau produsele dorite si tara (adresa completa inclusiv codul postal) in care doriti sa fie expediat coletul, urmand a va comunica costul transportului aferent comenzii dumneavoastra.
Pentru livrarile internationale se accepta doar plata facuta cu cardul online sau prin virament bancar, nu se expediaza colete in sistem ramburs.
Nu ne asumam intarzierile de livrare cauzate de firmele de curierat, calamitati, inundatii, accidente etc.
Lipsa unor produse, a certificatului de garantie, se pot reclama in maxim 24 de ore de la primirea produsului.
Va rugam verificati integritatea fizica a coletelor, continutul lui in momentul in care le primiti, in prezenta curierului si cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca produsele prezinta urme de deteriorare. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.
Reclamatiile se fac doar pe mail la hello@sololine.ro. In caz de probleme cu integritatea coletului va rugam sa atasati si poze.
Stocurile produselor si preturile acestora din magazinul online se actualizeaza periodic, pentru a fi cat mai reale, dar pot aparea discrepante intre stocul real si cel afisat.
Astfel, SC SOLO LINE GRUP SRL nu poate garanta disponibilitatea in stocuri a tuturor produselor afisate, uneori acestea fiind vandute in interval de cateva minute.
Ne rezervam dreptul de a nu onora o anumita comanda in cazul in care respectivul produs dispare din oferta curenta, nu este in stoc, nu se mai fabrica sau pentru oricare alt motiv, si va promitem ca vom face tot posibilul sa va oferim o alternative echivalenta sau superioara la un cost similar.
In cazul in care produsele nu se pot livra, clientul poate cere returnarea imediata a sumelor incasate deja, dar nu si alte despagubiri.
Valoarea maxima a obligatiilor magazinului SC SOLO LINE GRUP SRL fata de orice client in cazul nelivrarii sau a livrarii necorespunzatoare este valoarea sumelor incasate de magazin de la acest client.